HTML

Leszokom a cigiről, és kész

Friss topikok

  • bobomacleod: Olvasd el az én sztorimat. Hátha segít :D cigistop.blog.hu/ (2014.04.23. 11:55) Füstölgés tovább
  • Rettenet6: @TheRminator: Te meg ne úgy prédikálj, hogy nem ismersz. Amikor gyerekkel jönnek az utcán, mindig ... (2013.11.22. 12:26) Bevezető

Archívum

Hát sorry.
Nem gondoltam, hogy ezt a blogot valaha olvassa majd más is.:D Azt hittem, egyedül posztolgatok majd magamnak, a magam kedvére. xD
Jólesik, de az a baj, hogy folytonos küzdelmeim elbuktak, és még mindig ugyanugy füstölök, mint eddig. 

Azért indítottam el ezt a blogot amugy, hogy leírjam azt, amit mások nem értenek meg bennem. 
Ha elmondtam valakinek, miért esik jól nekem a dohányzás, mindig ítélkezett és rákérdezett, hogy "de miért ez, miért az, hát te hülye vagy" stb.
De megígérem, visszatérek, ha megint belekezdek a leszokásba. Most nem megy. A szándék megvan, de nem megy. Nem tudom letenni. De él a remény bennem, és tudom, hogy egy nap fel fogok kelni az ágyból, mondán, hogy : Igen, nem kérek több cigit. És nem is fogok. Soha többé. 
Amúgy nem járok messze a leszokástól. 
Napi 4 szálat kellene elhagynom. :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szokj-le.blog.hu/api/trackback/id/tr465649216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bobomacleod 2014.04.23. 11:55:31

Olvasd el az én sztorimat. Hátha segít :D

cigistop.blog.hu/
süti beállítások módosítása